  • Data: 2007-08-25 09:54:17
    Temat: Re: Aha... Apelacja w sprawie karnej
    Od: M&M <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    M&M pisze:
    > Sprawa karna.
    > 3. Co jeśli wyrok pierwszej instancji jest "niekodeksowy" - kodeks karny
    > jako minimalną karę przewiduje karę pozbawienia wolności (w zawieszeniu)
    > a zasądzona została kara grzywny?

    Sprawa o przestępstwo. Zasądzona kara grzywny. Jak rozumiem skazany
    będzie uznawany za karanego, tak? Kiedy nastąpi zatarcie? Zwracam uwagę
    na ową niekodeksową karę grzywny.

    Czy dobrze mi się wydaje, że pod względem szybkości zatarcia karalności
    bardziej opłaca się dostać karę pozbawienia wolności w zawieszeniu (np.
    1 rok na 2 lata próby, zatarcie po łącznie 2,5 roku) niż karę grzywny
    (zatarcie po 5 latach)?

    dzięki
    --
    pzdr