  • Data: 2002-05-15 13:57:51
    Temat: Re: Agencja towarzyska w budynku mieszkalnym
    Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Qwax napisał(a):

    > Jeżeli sąsiedzi zachowywali by się kulturalnie to było by mi to
    > obojętne. Z resztą przez parę miesięcy wynajmowałem mieszkanie nad
    > agencją towarzyską - ludzie byli kulturalni a ochrona dbała o to by
    > wokół budynku był taki spokój i porządek by policji nawet nie przyszło
    > do głowy przejechać w pobliżu.

    I nic nie słyszałeś?... Ani jęków, ani dzikich wrzasków?...To dziwne
    bardzo.
    U mnie w mieszkaniu to slychać wszystko co się dzieje piętro niżej czy
    wyżej.
    A w mieszkaniu obok taki kelnerzyna ze swoja prostytutką z Ukrainy
    urządzili burdel, nie liczyli się z sąsiadami...Zawsze wzywałam
    policję...Powiadomiona została także administracja i "po głowie" dostała
    ciocia tego sutenera, która była zameldowana w tym mieszkaniu...
    Ten typ już się na szczeście wyniosł razem ze swoim burdelowym dobytkiem,
    a mieszkanie po nim musiała wysprzątać jego mamusia, aby ciocia mogła je
    wynająć komuś innemu.
    Na szczęście wprowadzili się niedawno bardzo kulturalni ludzie i jest
    cichutko.

    Pozdrawiam,
    --
    Kaja