  • Data: 2007-01-03 23:07:37
    Temat: Re: Abonament TV i tuner cyfrowy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:enhbtu$hjd$1@inews.gazeta.pl Piotr Kubiak

    > Ale co ma do tego Twoje zdanie? W przypadku innych podatków
    Abonament nie jest podatkiem. Przynajmniej co do definicji, ale o to
    mniejsza.

    > również
    > posługujesz się ,,interpretacjami organów'' różnych ,,rang'' czy
    > ustawami?
    Oczywiście, że posługuję się interpretacjami organów. Sąd (w tym Najwyższy)
    jest także organem. I Sejm. I Trybunał Konstytucyjny.
    Możesz, naturalnie, odrzucać czy kwestionować interpretacje "organów" i
    forsować swoje "pojmowanie" aktów prawnych tylko komu to jest potrzebne i
    jakie ma znaczenie?

    > Jak już stwierdziłem
    To akurat nie szkodzi.

    >, to nie Twoje zdanie (ani moje) się
    > liczy, tylko sądu, w przypadku ew. sporu.
    Nie jestem prorokiem, nie ośmieszam się przepowiadaniem wyroków i orzeczeń
    sądów.

    > Do tego czasu możesz uważać że
    > nie trzeba w omawianej sytuacji nic płacić.
    Potem też mogę.

    > opinią niż np. Twoją.
    > Rozumiem, że uważasz karta z tunerem TV nie spełnia definicji odbiornika
    > telewizyjnego z Ustawy
    To chyba nie może budzić nawet Twoich wątpliwości.

    > zatem wg. Ciebie nie trzeba za jej używanie
    > płacić podatku.
    Z całą pewnością.
    A skrót "wg" pisze się bez kropki na końcu bo skróty kończące się na tę samą
    literę co pełne słowo/zwrot nie maja na końcu kropki. Proszę się douczyć.

    > Dodatkowo podpierasz się w tej interpretacji publikacją
    > na stronie KRRiT
    Nie. Podaję jako materiał pomocniczy stanowisko KRRiT. Już to jasno
    napisałem, dziwne że muszę Ci to powtarzać. A może i nie dziwne...

    >. Naprawdę ciekawi mnie bardzo, czy Twoja interpretacja
    > się zmieni, jeżeli zmieni się również interpretacja KRRiT?
    To jakaś niezdrowa ciekawość.
    Ale uporządkujmy tę dysputę - podaj od siebie jakieś źródła, interpretacje,
    cokolwiek. Chciałbym sprawdzić, czy masz jakąś wiedzę w omawianym temacie i
    tym samym czy jest sens z Tobą dyskutować.

    Jotte