  • Data: 2007-01-03 22:49:30
    Temat: Re: Abonament TV i tuner cyfrowy
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > Opinia KRRiT stanowi istotną wskazówkę interpretacyjną w omawianej
    > kwestii choćby z uwagi na rangę organu, który ją wydał.
    > Osobiście

    Ale co ma do tego Twoje zdanie? W przypadku innych podatków również
    posługujesz się ,,interpretacjami organów'' różnych ,,rang'' czy
    ustawami? Jak już stwierdziłem, to nie Twoje zdanie (ani moje) się
    liczy, tylko sądu, w przypadku ew. sporu. Do tego czasu możesz uważać że
    nie trzeba w omawianej sytuacji nic płacić.

    > z oczywistych przyczyn wolę zatem w interpretacji posiłkować się jej
    opinią niż np. Twoją.

    Rozumiem, że uważasz karta z tunerem TV nie spełnia definicji odbiornika
    telewizyjnego z Ustawy, zatem wg. Ciebie nie trzeba za jej używanie
    płacić podatku. Dodatkowo podpierasz się w tej interpretacji publikacją
    na stronie KRRiT. Naprawdę ciekawi mnie bardzo, czy Twoja interpretacja
    się zmieni, jeżeli zmieni się również interpretacja KRRiT?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak