  • Data: 2007-10-21 19:51:30
    Temat: Re: ABW legalizacja podsłuchow
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Myślę, że może powoływali się na związek z wysokim urzędnikiem państwa. No
    > ale czy to bezpośrednio groziło państwu, nie wiem.

    a gdyby ten wysoki urzednik panstwa robil sobie dobrze w domu przed
    zdjeciami osob ponizej 15 roku ktore sciagnal sobie z internetu czyli
    popelnil przestepstwo z okolic art 202 to takze by godzilo w
    bezpieczenstwo Panstwa? :-)

    Mysle ze taki przyklad jednoznacznie obala takie rozumownie. Moim
    zdaniem podsluch nie zalegalizowany a jedynie kolejne naduzycie wladzy.

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s