  • Data: 2007-10-21 17:36:31
    Temat: Re: ABW legalizacja podsłuchow
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek pisze:
    > W podsłuchach, przeszukaniach i zatrzymaniach? Nigdy.
    > Dlatego tak zdumiało mnie orzeczenie sądu w sprawie Kaczmarka - niebywałe!

    Otóż to. Każdy sędzia karnista, a tym bardziej prokurator, w ramach
    aplikacji powinien być podsłuchiwany, jego mieszkanie powinno być
    przeszukane a następnie powinien być zatrzymany. Może wreszcie
    ukróciłoby to bezmyślnych zamordystów działających w ramach źle pojętej
    solidarności.

    Zresztą cywilistów powinny spotkać analogiczne represje w ramach nauki.
    Jeśli już na sędziów przyjmować młokosów bez dorobku życiowego,
    kręgosłupa moralnego i kształcić niczym kowali to przynajmniej niech
    zrozumieją negatywny wymiar swoich pomyłek lub nierzetelności.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.