  • Data: 2007-11-22 10:20:12
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Naprawde chcialbys, zeby zasady dekalogu nie obowiazywaly?

    Ja tam się tylko zastanawaiam, jak to możliwe, że one niby obowiazują, w
    kraju, w którym deklaruje się ponad 95 % osób, które powinny ich
    przestrzegać, a mimo tego więzienia pękają w szwach, podziemie
    aborcyjne kwitnie, liczba rozwodów wzrasta, kościoły pustoszeją,
    hipermarkety w dzień święty pełne a 7. się omija, zastępując
    eufemizmami...

    --
    pozdrawiam
    Justyna i 0,03 PLN