eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoA co jak wszyscy kandydaci zrezygnuja z kandydowania, no moze POza Dudom? › Re: A co jak wszyscy kandydaci zrezygnuja z kandydowania, no moze POza Dudom?
  • Data: 2020-03-23 15:30:49
    Temat: Re: A co jak wszyscy kandydaci zrezygnuja z kandydowania, no moze POza Dudom?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5e78c45f$0$508$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 23.03.2020 o 14:08, J.F. pisze:

    >Biorąc pod uwagę sensowność, to ja bym w ogóle zrezygnował ze
    >zbierania
    >tych podpisów nie tylko teraz, ale na przyszłość. Co rusz jest jakaś
    >mniejsza lub większa afera z ich fałszowaniem.

    No jest, ale czy to jest argument ?
    Niech zbierze 150 tys wsrod zwolennikow, to mu nie podloza swini ..

    >A niech ich nawet 100 startuje.

    A jak sie 10 tys uzbiera ?
    Albo ... 30 mln :-)

    >Do sejmu startuje kilkaset kandydatów i nikt się nie
    >przejmuje. W praktyce po prostu kilku się liczy.

    W sejmie masz prog partyjny.

    Rzeklbym ... nie potrafi zebrac 100 tys podpisow, to kto na niego
    zaglosuje ?

    Ale ... czy prezydent musi byc partyjny ?
    Moze by i dobrze bylo, zeby jakis niezalezny mogl wystartowac, bez
    organizowania komitetu.

    Tylko ... bedzie takich wiecej i odpadnie w pierwszej turze, a w
    drugiej bedzie dwoch partyjnych :-)

    W Sejmie co innego - jak sie trzy partie nie potrafia dogadac, to jak
    sie 460 niezaleznych poslow dogada ?
    Dlatego mi sie te kukizowe JOW nie podobaja.
    Ale przeciez bedzie inaczej - JOW szybko doprowadzi do systemu
    dwupartyjnego.
    I juz spoleczenstwo nie bedzie moglo na Kukiza zaglosowac, tzn bedzie
    moglo, ale to nic nie da :-)

    J.