eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoA co jak wszyscy kandydaci zrezygnuja z kandydowania, no moze POza Dudom? › Re: A co jak wszyscy kandydaci zrezygnuja z kandydowania, no moze POza Dudom?
  • Data: 2020-03-23 16:16:06
    Temat: Re: A co jak wszyscy kandydaci zrezygnuja z kandydowania, no moze POza Dudom?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.03.2020 o 15:30, J.F. pisze:

    > A jak sie 10 tys uzbiera ? Albo ... 30 mln :-)

    I tak kilku się będzie liczyło. Ale to jest jakiś argument. Mamy ePUAP.
    Zrobić przez tę platformę prawybory i do wyborów dopuścić tych, co będą
    mieli 10 najlepszych wyników. Oczywiście ostatecznie wybory muszą się
    odbyć, bo część osób jest nieinternetowa, tym nie mniej do odsiewu moim
    zdaniem to wystarczy.

    > W sejmie masz prog partyjny.

    Ale mnie chodziło o to, ze drukuje się karty z kilkuset kandydatami i
    działa.

    > Dlatego mi sie te kukizowe JOW nie podobaja.

    Ja myślę,m ze tu gdzie indziej leży problem. Teraz ta ordynacja jest
    taka zakręcona, że bardziej się opłaca przypodobać szefowi partii, by
    ten Cię na "jedynce" umieścił, niż wyborcom. Przy JOW szefowie partii
    straciliby to narzędzie.

    --
    Robert Tomasik