  • Data: 2020-06-24 12:22:28
    Temat: Re: A Tuleja odtajnił rozprawę i się jeszcze tym szczyci
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-24 o 08:05, z pisze:

    > Czy twierdzisz że sąd/wymiar sprawiedliwości był uwiązany tym że jakaś
    > siksa stwierdziła że została "oczerniona" słowem PRZEJĘŁA widniejącym na
    > dokumencie?

    Nie wiem co mógł zrobić sąd, bo nie znam dobrze stosownych kodeksów,
    ale wiem, że zanim wystartował
    proces Śpiewak miał szansę polubownie załatwić sprawę, ale nie chciał.
    I w trakcie procesu też miał szansę, więc tak mógł, tak chciał, tak zrobił
    i rusz głową, żeby się domyślić po co mu to było.
    A jak widać w toku procesu okazało się, że słowo
    "przejęła" widniało nie tam gdzie trzeba albo go nie było.
    Zakładam, że fakty zostały ocenione prawidłowo
    a Ty nie wiem z czym masz problem?
    Nie podoba Ci się wyrok sądu?

    > Z jakiej prawniczej pokręconej choinki się urwałeś?

    Ja koło sądu przejeżdżam kilka razy w roku.
    Piszę jako zwykły obserwator.