  • Data: 2020-06-24 20:21:48
    Temat: Re: A Tuleja odtajnił rozprawę i się jeszcze tym szczyci
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-24 o 19:59, z pisze:
    > Albo jesteś dziecinny albo dobrze przeszkolony
    >
    > W wyborach głosuje się zgodnie ze swoimi poglądami
    >
    > Bosak na tle tej całej hołoty jawi się jak profesor.
    > Nic mu ani z prezencji ani z elokwencji nie brakuje.
    > Ma stałe i jasne zdanie na każdy temat. Nie musi kluczyć i unikać pytań
    >

    > A w drugiej turze zapewne wybiorę mniejsze zło (Dudę)
    >

    > Nie sądzę żebyś przez najbliższe 8-12 lat miał szansę cieszyć się
    > rządami PO i przystawek.
    >
    > Jaki BEZCZEL.
    > Będzie mnie namawiać na głosowanie abym się cieszył że trafiłem.
    >
    > Ja pier...

    Pytałeś się na kogo będę głosował, to odpowiedziałem.
    Jeśli to miało służyć obrzucaniu mnie inwektywami, to
    sam sobie wystawiłeś świadectwo, ale
    w usenecie możesz się wyszaleć.
    Jak widać co do kandydatów mamy różne zdania
    i są jeszcze inni wyborcy, którzy uważają obu wymienionych za
    beznadziejnych.

    Możesz wybrać jak chcesz, tylko obiecaj, że nie będziesz
    tu dziamgolił jak Bosak i Duda przepadną.