  • Data: 2013-03-10 06:48:12
    Temat: Re: 47/1000 - komornicy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-10 00:24, cef pisze:

    > Po co tak wcześnie czy po co akurat Twój?

    Po co mój.

    > Po prostu podadzą Twój, bo nazwisko i miejscowość będzie pasować.

    Jak będzie trzeba podawać pesel, to będą żądać peselu w momencie
    podpisywania umowy od potencjalnego dłużnika i taki właśnie pesel
    podawać w pozwie. Potem w razie egzekucji nie dojdzie do pomyłki, że w
    ferworze poszukiwania majątku, znajdzie się majątek innej osoby.

    > Nie o to chodzi. Nie obchodzi mnie kto zawnił.
    > Zwindykowany nienależnie ma mieć szybko zwrot,
    > a ubezpieczyciel sobie ustali kto winny i kogo rąbnąć po kieszeni.

    Czyli proponujesz, aby każdy wierzyciel przed wszczęciem egzekucji,
    wykupywał odpowiednie OC.

    --
    Liwiusz