eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo3 reklamacja miesięcznego notebooka › Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!ne
    ws
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
    Date: Thu, 8 Mar 2007 22:36:29 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 32
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <d...@z...router>
    References: <esouc8$jj4$1@inews.gazeta.pl> <b...@z...router>
    <esp584$itk$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm238.omega226.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1173364832 9195 218.186.226.238 (8 Mar 2007 14:40:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Mar 2007 14:40:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:450443
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 08.03.2007 hefalump <h...@T...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    > wiadomości news:b5d5c4-92l.ln1@ziutka.router...
    >
    >> Problem w tym, że jak sam napisałeś, reklamowałeś z tyt. gwarancji, więc
    >> nawet jeśli zmieniłbyś teraz tryb, to i tak cała kołomyja zacznie się od
    >> początku, czyli sprzedawca będzie miał 14 dni na ustosunkowanie się do
    >> pisma reklamacyjnego i z jakieś 2-3 tyg na naprawę.
    > * No i jeszcze pytanie - a skąd te 2-3 tygodnie? W ustawie jest zapis, że

    Tak się z grubsza przyjmuje - opinia prawnika związanego z Federacją
    Konsumentów. Oczywiście zależy to też, od towaru, ale tu wydaje się, że to
    czas odpowiedni na taką naprawę.

    > okres doprowadzenia do zgodności nie może sprawiać znacznych niedogodności
    > nabywcy - więc to chyba nabywca decyduje do kiedy towar musi być
    > doprowadzony
    > do zgodności po ustosunkowaniu się - w najgorszym wypadku 2 tygodnie + tyle
    > ile nie będzie przeszkadzało kupującemu (czyli jeżeli naprawić nie mogą to
    > muszą wydać nowy) - tak przynajmniej rozumiem ustawę :) Zresztą oddając 20

    Niestety niekoniecznie.

    > lutego do sklepu powołując się na niezgodność (co mam zapisane na zleceniu
    > naprawy - tyb naprawy: niezgodność z umową) powiedziałem, że czas mam i nie
    > ma
    > pośpiechu z naprawą - zaznaczyłem jednak, że do 11 marca komputer muszę mieć

    To do niczego sprzedawcy nie zobowiązuje.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1