eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo3 reklamacja miesięcznego notebookaRe: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu
    .pl!ziutka.router!news
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
    Date: Thu, 8 Mar 2007 20:46:03 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 32
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <b...@z...router>
    References: <esouc8$jj4$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm238.omega226.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1173358535 7404 218.186.226.238 (8 Mar 2007 12:55:35 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Mar 2007 12:55:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:450431
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 08.03.2007 hefalump <h...@T...pl> napisał/a:
    > uda się załatwić szybkiej naprawy i wydania do jutra)?
    > Chodzi mi tu głównie o punkt 1, art. 8 ustawy o szczególnych warunkach
    > sprzedaży konsumenckiej, czyly
    > w razie stwierdzenia niezgodność mam prawo rządać doprowadzenia do zgodności
    > przez naprawę bądź wymianę
    > a także to, że bierze się pod uwagę niedogodności na jakie narażony moze być
    > kupujący ze względu na sposób zaspokojenia.

    Problem w tym, że jak sam napisałeś, reklamowałeś z tyt. gwarancji, więc
    nawet jeśli zmieniłbyś teraz tryb, to i tak cała kołomyja zacznie się od
    początku, czyli sprzedawca będzie miał 14 dni na ustosunkowanie się do
    pisma reklamacyjnego i z jakieś 2-3 tyg na naprawę. O ile w ogóle
    reklamację uzna skoro gwarant grzebał już w tym wszystkim a pewnie nie
    jest on tożsamy ze sprzedawcą.

    > Z góry dzięki za odpowiedzi co w takiej sytuacji zrobić. Mam miesięczny
    > komputer, którego od miesiąca
    > nie mam, mam robote na nim do wykonania, której już kilkukrotnie wykonać nie
    > mogłem przez to, że
    > komputera nie było. Do tego obsługa w sklepie miła i pomocna i nie chcę jej
    > bruździć. Ale komputer
    > muszę mieć do 11 marca, po to go kupiłem aby używać, a to dla mnie termin
    > ostateczny.

    Nic nie możesz zrobić. Możesz się sądzić z gwarantem a teraz wynająć
    laptopa i liczyć że sąd w toku postępowania uzna Twoje racje i zasądzi
    rekompensatę co wcale nie jest takie pewne i zalezy m.in. od warunków
    gwarancji.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1