    From: Zenek <t...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 2 wyroki zawieszone, kolejna sprawa...
    Date: Mon, 27 Feb 2012 19:18:03 +0100

    W dniu 2012-02-27 09:10, Antek pisze:
    > Witam,
    >
    > Mam pecha jak nic. Miałem dwie sprawy 2 tygodnie temu z tego samego artykulu, w obu
    sprawach dostalem wyrok w zawieszeniu. Przyszlo mi inne pismo o wezwanie na policje
    (sprawa miala miejsce rok temu) oczywiscie zakladam co najgorsze, chodz chce sie
    definitywnie bronic bo jestem nie winny, w poprzendich przypadkach 2 tygodnie temu
    przyznalem sie. Moje pytanie brzmi nastepujaco, jak to jest teraz w takim przypadku ?
    Czy jezeli dojdzie do sprawy za jakis czas, moga mi odwiesic to wszystko ? Chodz na
    dzien dzisiejszy na pewno nie figuruje jeszcze wyrokiem prawomocnym za ten sam
    artykul sprzed 2 tyg. Jednak czy prawo dziala wstecz ? Czy sad bedzie musial w
    najgorszej sytuacji odwiesic mi zawiasy ? Czy nie musi ? Jak to dziala ?

    > Mam rozumiec rowniez ze odwiesic zawiasy mozna tylko w przypadku ponownego
    popelnienia przestepstwa z tego samego artykulu ?

    > Na policji jak to na policji zaproponowali mi samoukaranie, skoro poprzednie sprzed
    2 tyg wyroki jeszcze nie figuruja to rzeczywiscie moze to byla opcja dla mnie lepsza
    ? Tyle ze ja nie winny, no wlasnie...

    > Bardzo prosze o konretna odpowiedz.

    Jak sedzia sie gdzies dopatrzy albo jakis kurator to na bank ci
    odwiesza, co innego jakby to byl inny art ale jak ten sam to za kraty
    jak nic.