eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo2 umowy o prace w tym samym miesiącu - jakie konsekwencje?? › Re: 2 umowy o prace w tym samym miesiącu - jakie konsekwencje??
  • Data: 2004-05-09 15:29:39
    Temat: Re: 2 umowy o prace w tym samym miesiącu - jakie konsekwencje??
    Od: poilkj <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Shaman wrote:

    > Witam,
    >
    > Do końca maja mam umowe na czas określony 3 miesiące, ale już od 4 maja do
    > 17 maja mam urlop do wykorzystania, na którym przebywam, a później do końca
    > miesiąca nie świadczę pracy, natomiast wynagrodzenie zapłacone będzie tak,
    > jak bym świadczył (podpisałem stosowne porozumienie).
    > Z taką inicjatywą wyszedł pracodawca.
    >
    > Od jutra (10 maja) mam podjąć pracę u innego pracodawcy na umowe o pracę.
    >
    > Sęk w tym, że nie wiem czy w takiej sytuacji lepiej dogadać sie z nowym
    > pracodawcą by formalnie spisać umowe od czerwca, czy od jutra.

> [...]

    Nie ma żadnego problemu z dwoma umowami.
    W przyszłym roku jak będziesz się rozliczał z podatków, pamiętaj aby
    zaznaczyć opcję, że pracowałeś na więcej niż jednym etacie.
    I wówczas limit kosztów uzyskania przychodu będziesz miał wyższy.
    W praktyce będziesz mógł dodać koszty od jednego pracodawcy i od
    drugiego i nie przejmować się limitem tysiąc coś tam złotych.