eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo14 dni w ustawie konsumenckiejRe: 14 dni w ustawie konsumenckiej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
    -for-mail
    From: "Jaro" <j.a.r.e.c.k.y.WSTAW.MALPKE.a.s.t.e.r.KROPKA.pl.>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <45617e8f$0$17966$f69f905@mamut2.aster.pl> <4561c43c$1@news.home.net.pl>
    <4561dc32$0$17969$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <ejsrcn$aph$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Subject: Re: 14 dni w ustawie konsumenckiej
    Date: Mon, 20 Nov 2006 19:48:59 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 35
    Message-ID: <4561e906$0$17942$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 20 Nov 2006 17:42:30 GMT
    NNTP-Posting-Host: 85.222.9.180
    X-Trace: 1164044550 mamut2.aster.pl 17942 85.222.9.180:1673
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:427520
    [ ukryj nagłówki ]

    > 1. a skad wiesz ze sie nie ustosunkowali? moze odpowiedz czeka w sklepie?

    Z tego co powiedzial mi rzecznik praw konsumenta to oni maja obowiazek mnie
    poinformowac, na pismie badz w jakikolwiek sposob - to nie moj problem w
    jaki. Jesli tego nie zrobia to przyznaja mi automatycznie racje.

    > 2. co mowi twoja gwarancja?

    Ze kazda usterka zostanie usunieta w terminie do 14 dni od punktu
    dostarczneia sprzetu. Klientowi przysluguje wymiana na nowy jesli serwis
    stwierdzi ze usterka jest niemozliwa do usuniacia. Tak jest napisane w
    gwarancji.

    > 3. dokonywales reklamacji z tytulu gwarancji czy niezgodnosci z umowa?

    Kupilem DVD ktore nie odtwarzalo od nowosci CD (choc powinno), powiedzieli
    ze to pierdolka i naprawili, po 3 dniach znowu niedzialo CD, znowu naprawili
    po kolejnych 3 dniach znowu niedzialalo. Sprzedawca (ktory jest tez
    serwisem) stwierdzil ze oni tak teraz beda to naprawiac do usranej smierci
    az mi sie w koncu znudzi do nich przyjezdzac. Napisalem wiec pismo z prosba
    o wymiane na nowe DVD. Sprzedawca powiedzial ze "zbada" czy faktycznie nie
    da sie raz na dobre naprawic tego DVD.

    > 4. czego sie domagales w owej reklamacji?

    Wymiany na nowe - dzialajace. Tak wogole to firma jest beznadziejna, beda
    teraz sami ponosic koszty napraw, mnie narazac na koszty dojazdow zamiast po
    prostu wymienic na nowe i miec spokoj. Tak czy siak ja juz sie do tej firmy
    i marki tak zrazilem ze nigdy nic juz nie kupie i wszystkim bede odradzal.

    > Angie

    Jaro


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1