  • Data: 2005-06-27 09:20:22
    Temat: Re:
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hi!!!!

    Dnia Fri, 24 Jun 2005 17:36:45 +0200, Anna napisał(a):

    > Nagana moze byc podstawą do wywalenia z pracy i tyle. Coś mi sie wydaje,
    > ze jeżeli szacoana instytucja, a w zasadzie pewna klika kombinuje sobie
    > dodatkową kasę kosztem innych.

    Nie, nie chodzi tutaj o kombinację dodatkowej kasy do czyjejś kieszeni....
    Domyślam się o co chodzi :)
    W skrócie - są środki przewidziane na wypłaty na następny rok. Bez
    możliwości (na razie) zwiększenia. Z wyliczeń wynika, że sporo ludzi straci
    pracę - w całym kraju. Część instytucji kombinuje jakby tu ograniczyć
    zwolnienia - robiąc różnego rodzaju oszczędności. Ale na taki pomysł jak
    szefostwo zakładających wątek to chyba mało kto wpadł...

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl