eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2007-12-21 10:16:49
    Temat: Re:
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Piotr [trzykoty] napisał(a) :
    > "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> wrote in
    >> Jeśli PKP się spóźnia, to czy zgodnie z nową świecką tradycją oddaje za
    >> samolot?
    >
    > zerknij w Ustawe Prawo Przewozowe.

    Może po Świętach, OK? ;-)

    > Wszystko zależy od tego czy przewoźnik ponosi winę za opóźnienie (np.
    > niedbałość itp). W większości opóźnienia spowodowane są różnymi zdarzeniami
    > losowymi, oczekiwaniem pociągów na siebie (efekt domina), słabą
    > infrastrukturą. I tak w większości wykazanie winy przewoźnika jest trudne.

    Jako człowiek z zewnątrz, w momencie przyjazdu pociągu na stację,
    nie dowiem się "skutecznie" jakie były przyczyny opóźnienia. I
    czy wobec tego zasadne będzie skorzystanie z taksówki. Czy też
    może zawalanie całego urlopu dla conajmniej kilkuset
    zaoszczędzonych złotych.

    > Ogólnie przewoźnik nie gwarantuje Ci, że dojedziesz w 100% na czas
    > (analogicznie jak poczta, że priorytet będzie na jutro), ale że dołożą
    > starań. Póki starań dokładają to są "czyści".

    Jak udowodnić niedokładanie starań? nie da się. Rozkład
    optymistycznie ułożony jakby tabor i tory były nowe, a
    rzeczywistość wymusza ograniczenie prędkości.

    --
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1