  • Data: 2007-12-21 11:49:53
    Temat: Re: PKP się spóźnia - PKP pokrywa koszty?
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 21, 11:29 am, "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    wrote:
    > "Sebcio" <s...@n...com> wrote

    > Tak Ci się wydaje czy opierasz się na jakichś konkretach...?

    > To akurat nie jest sprawa przewoźnika tylko zarządcy infrastruktury, w
    > sensie prawnym zupełnie innej spółki, u której przewoźnik kupuje usługi
    > (dostęp do linii i sterowanie ruchem)

    > Jak udowodnisz, że wysłał tabor w takim stanie, że wiedział, iż spowoduje to
    > opóźnienie to wygrałeś.

    A co z przypadkiem ze zostal mi sprzedany bilet na polaczenie o ktorym
    PKP wiedzialo ze nie jest w stanie zrealizowac?
    Przyklad z zycia. Z katowic zeby dojechac do Lodzi trzeba przesiadac
    sie w Czestochowie. Kupilem bilet do Lodzi z przesiadka w
    Czestochowie. Juz na peronie uslyszalem ze "przypominaja podroznym" o
    opoznieniu. W pociagu wiec spytalem czy moge ten bilet zmienic na
    "tylko do czestochowy". Nie, bo jest juz wykorzystany (rozpoczalem
    podroz). Na pociag do Lodzi oczywiscie sie spoznilem (10 minut choc
    programo mialem byc pol godziny wczesniej). I teraz pytanie, bo
    ozywiscie jest pociag bezposrednio ale wyjezdza 2 godziny z hakiem
    pozniej i 2 godziny z hakiem pozniej jest w lodzi. A ja i tak czekajac
    na PKS i tlukac sie niem bylem tam 3 godziny pozniej niz mialem (czyli
    godzine po bezposrednim). I teraz pani w okienku PKP poinofmrowala
    mnie ze pani w kasie nie jest informacja i nie musi znac i propowac
    innych polaczac. I nie musi wiedziec ze maja opoznienie, wiec moze
    sprzedac bielt na polaczenie ktorego nie da sie zrealizowac. Cos w
    stylu "panie, a gdyby tak kazdy chcial lepsze polacznie to wie pan co
    to by bylo?".