  • Data: 2005-04-30 16:32:19
    Temat: Przerejestrowanie samochodu
    Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Zakupilem w jednym z miast wojewódzkich samochód. W moim miejscu zamieszkania
    zlozylem wniosek o zameldowanie stałe,tutaj tez zapłaciłem podatek od czynnosci
    cywilnoprawnej zakupu samochodu. Chcialbym oczywiscie zarejestrować samochód w
    swoim miejscu zameldowania. Problem w tym, że wniosek o dowód z różnych powodów
    moge złożyć dopiero za 2 tygodnie. Czy urząd moze mi wydać jakiś kwit ze sie
    zameldowałem na stałe i czy z tym kwitem moge pójść do wydziału komunikacji
    zarejestrowac samochód mimo że jeszcze nie mam nowego dowodu osobistego (mam
    stary) potwierdzającego moje miejsce zameldowania w miejscu gdzie chce
    zarejestrować samochód?
    Dzieki za ewentualne odpowiedzi.