  • Data: 2007-09-21 08:43:32
    Temat: Przeniesienie do rezerwy
    Od: "deenoos" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Wybaczcie jeśli NTG ale nie mogłem znależć nic o wojsku, a moje
    pytanie jest podtekstu prawniczego :)
    Mam 29 lat przed rokiem dokładnie we wrześniu 2006 roku ukończyłem uczelnię
    wyższą z tytułem mgr (studia rozpocząłem w 1999 roku), dyplom odebrałem
    przed kilkoma dniami i w związku z tym mam pytanie czy ustawowo przysługuje
    mi prawo przeniesienia do rezerwy WP? Jeśli tak to czy musze poza
    dostarczeniem do WKU dyplomu spełnić jakieś inne warunki?
    Z góry dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam
    deenoos