  • Data: 2007-12-11 22:00:03
    Temat: Przedswiateczny wyzysk pracownikow sklepow
    Od: "Wooyek" <wooyek@[nielubispamu]epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam! Moja dziewczyna pracuje w sklepie działającym w obrębie większego
    centrum handlowego. A tam wiadomo, jak to wygląda...

    W obecnym okresie tym bardziej, np. przed świętami przez 5 dni z rzędu (co
    drugi dzień 12 godzin, co drugi 6) + 8 godzin w Wigilię (a także jeszcze 6 w
    Sylwestra). W sumie wyszło w tym miesiącu 51 nadgodzin przy etacie 151
    godzin... Oczywiście nie ma mowy o żadnym urlopie.

    Jak dla mnie jest to totalny wyzysk, zwłaszcza, że umowa kończy się z Nowym
    Rokiem i nie zostanie przedłużona (z jednej czy z drugiej strony). Tyle, że
    ja się nie znam i nie wiem, czy są w takiej sytuacji jakieś podstawy do
    wcześniejszego rozwiązania umowy lub innych roszczeń (np. zmniejszenia
    liczby godzin lub dnia wolnego np. w Sylwestra).

    Widzicie jakąś szanse na poprawę tej sytuacji? Z góry serdecznie dziękuję za
    pomoc!