  • Data: 2007-12-12 16:20:02
    Temat: Re: Przedswiateczny wyzysk pracownikow sklepow
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:

    > Obowiązki pracodawcy są opisane w art. 94kp. Jakoś nie widzę tam
    > obowiązku organizowania pracy bez chwilowych, usprawiedliwionych
    > okolicznościami, nadgodzin.

    Ale te okoliczności muszą być szczególne. Ja to rozumiem tak, że jak np.
    zachoruje współpracownik, czyli coś czego przewidzieć nie mogę, to
    pracodawca mi może nakazać zostanie po godzinach. Ale jeżeli rzecz dotyczy
    czegoś co jest 100% przewidywalne, jak na przykład wzmożony ruch w święta,
    to ten ruch nie może być usprawiedliwioną okolicznością.

    Inna sprawa że raczej nie pasuje mi to do wypowiedzenia umowy w trybie
    natychmiastowym.

    p .m.