  • Data: 2005-08-18 02:37:34
    Temat: Przedawnienia roszczeń za usługi telekomunikacyjne?
    Od: "robson" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Przeglądam archiwum grupy, i im dłużej przeglądam tym coraz mniej się
    orientuję.
    Stąd moje pytanie: po jakim czasie przedawniają się "długi" za usługi
    telekomunikacyjne - konkretnie to za telefon.
    W archiwum grupy przeważnie można spotkać wypowiedzi , że po 3 latach,
    ale niektórzy uwazają, że po 2.
    W internecie znalazłem też takie coś:
    http://www.tomczak.pl/publikacje/publikacja116.html
    i z tego wynika, że po 2 latach.