  • Data: 2008-12-30 17:46:55
    Temat: Przechwycenie firmy a okres wypowiedzenia
    Od: "Obserwator" <o...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Pracuje obecnie w firmie ktora zajmuje sie inwestycjami oraz doradztwem
    finansowym. Z powodu bardzo zlej kondycji zdecydowala sie na wejscie
    zewnetrznego inwestora - funduszu inwestycyjnego. Bedzie to wygladalo tak
    ze stana sie naszym nowym wlascicielem od stycznia. Czesc osob z ciala
    decyzyjnego zostala juz zwolniona, kolejna czesc na wypowiedzeniu
    a ostatnia czesc pracownikow (w tym ja) czeka na dalszy rozwoj wydarzen.
    Obecnie pracuje w niej jako administrator IT i dzialam na zasadzie umowy
    zlecenia. Moje pytanie: jaki okres ochronny moge miec zapewniony w tym
    wypadku? czy jest duzo wogole prawdopodobienstwo ze moge stracic prace
    jako ktos z nielicznych ktory zna cala infrastrukture informatyczna?

    Z gory dziekuje,