  • Data: 2002-03-13 02:34:45
    Temat: Prosze o porade
    Od: "Blaros" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy można coś jeszcze zrobic w sytuacji gdy:
    znajomy siedzi od dwóch miesiecy w areszcie , ma obecnie drugiego adwokata
    ,z pierwszego zrezygnowalem gdyż wydawalo mi sie ze robił znacznie mniej niz
    by mogl. Drugi (podobno bardzo dobry) też wydaje sie mi iż mogłby zrobic o
    wiele wiecej za pieniadze ,ktore otrzymal. Przykladem na to moze byc fakt ze
    nie moge sie od nieg dowiedziec w której celi przebywa ow znajomy i nie moge
    z nim miec zadnego kontaktu - odmowa widzen nawet rodzinie. Chcialem tez
    wyslac mu paczke a adwokat powiedzial ze znajomy nie chce zadnych paczek
    tylko same pieniadze, wydaje mi sie jednak, ze z pewnoscia ucieszyla by go
    paczka - szczegolnie odziezowa.

    Czekam na Wasza pomoc w tej sprawie i z gory dziekuje.