  • Data: 2004-02-21 11:42:25
    Temat: Problem ze sklepem /notbook-długie/
    Od: "Rajek" <f...@k...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Państwa
    Jesienią zeszłego roku zakupiłem w sklepie sprzedającym polisingowe notbooki
    komputer. Jako że miał być w idealnym stanie sprzedający dał na niego 1 rok
    gwarancji. Niestety, facet nie wiedział co sprzedaje, komputer był
    uszkodzony i po kilku dniach używania wymieniłem u niego baterię a następnie
    oddałem komputer do naprawy, korzystając z gwarancji. Po długich dniach
    oczekiwania otrzymałem komputer naprawiony, ale bez stacji CD-ROM i sprawnej
    baterii. Jako, że były kwity na te podzespoły facet nie miał wyjścia, musiał
    oddać,. Znowu długie dni oczekiwania na wyjaśnienie sytuacji. Rzekomo ktoś
    mu ukradł te części w serwisie itp. Oddał, zapisał nowe numery. Niestety,
    bateria trzymała 10 minut, a CD jest uszkodzony, więc znów do zwrotu. CD
    oddał , aleI od tej pory bateri nie widzę :-( Po każdym telefonie słyszę
    zapewnienie, że już wysyła itp. Trwa to już ponad miesiąca. Pluję sobie w
    brodę, że oddałem mu tę uszkodzoną i nie wziąłem żadnego pokwitowania, więc
    w papierach widnieje że baterię mam.
    Koszt takiej bateri to ok. 350zł, ale i to piechotką nie chodzi. Jak się
    zabrać do sprawy?
    Proszę o rady Szanownych Grupowiczów.