    From: "Kowalczyk Robert" <r...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z uciazliwa sasiadka
    Date: Mon, 3 Feb 2003 18:01:32 +0100

    Witajcie
    Mamy podobny problem ktory poruszyl inny kolega tutaj na grupie.
    Mieszkamy z tesciami, zona, ja i nasz synek ktory ma dwa latka. Od jakiegos
    czasu nasza sasiadka ktora jest psychicznie chora nie daje nam spokoju. Nasz
    syn nie moze spokojnie przejsc po pokoju bo ona od razu wali w kaloryfer.
    Dzieje sie to nie tylko wtedy ale rowniez w innych sytuacjach blachych dla
    nas jak upadek na ziemie szklanki, rozbieranie lozka itp. Robi nam awantury,
    przysyla do nas swojego syna. Raz byla sytuacja gdzie tylko refleks
    tesciowej uratowal ja od dostania od sasiadki w twarz.
    Mamy zamiar napisac do spoldzielni mieszkaniowej ze skarga na sasiadke gdyz
    sytuacja w domu stala sie zbyt nerwowa. Chodzimy ba latamy w powietrzu aby
    tylko za glosno nie przejsc po miekszaniu.

    Prosze was o rade i pomoc. Jezeli jest tutaj jakis prawnik ktory przeczyta
    ten list to prosze rowniez o rade.
    Nie chce byc nie porzadku do Was ale prosze o madre odpowiedzi:-}

    Pozdrowienia
    Kowalczyk Robert