    From: f...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z reklamacją
    Date: Mon, 27 Apr 2009 01:34:21 -0700 (PDT)

    Witam,
    mam problem ze złożeniem reklamacji sprzętu komputerowego. Sklep, w
    którym został on zakupiony przestał istnieć, a dokładniej, w tym samym
    miejscu jest sklep z całkiem innym asortymentem. Co ciekawe jest to
    nadal ten sam właściciel, który zmienił tylko nazwę firmy oraz branżę.
    Wg mnie nadal mam prawo reklamować ten sprzęt w tej firmie, a
    sprzedawca nie chce przyjąć reklamacji twierdząc, że sklep już nie
    istnieje.
    Kto ma racje? Jakie są podstawy prawne?