  • Data: 2008-04-14 04:22:21
    Temat: Prawo sprzedaży
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Zmarl moj ojciec, odziedziczylem po nim 1/4 mieszkania w ktorym nie
    mieszkam. Mieszka w nim nadal jego zona (nie moja matka). Czy mam prawo
    sprzedazy tej czesci mieszkania przed jej smiercia i czy sa instytucje, lub
    spotyka sie chetnych zajmujacych sie wykupem takich czesci. Czy jest jakis
    sposob by zamieszkala przymusic do splacenia mi mojej czesci, ktora
    eksploatuje? - jest do tego zupelnie wydolna, lecz ani mysli.

    Prosze o informacje. Pozdrawiam...Jan