  • Data: 2007-06-11 15:02:12
    Temat: Prawo publiczne a prawo prywatne!
    Od: "norman" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam taki temat na zaliczenie podstaw prawa na studiach. Jesli ktos moglby mi
    pomoc i napisac krótko i zwięźle, czym te dwa prawa sie róźnią, bylbym
    wdzieczny, tak abym zmiescil sie w 20minutach na opowiadanie o tym. Z góry
    dziękuje za pomoc!

    --
    Pozdro
    norman

    Asus A8N-E; AMD Athlon64 3000+ Venice; DDR 2048 PC 3000, Seagate Barracuda
    160GB; Enlight 400W; Leadtek PX7900GT 256MB 256bit