eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo pracy rozw. umowyPrawo pracy rozw. umowy
  • Data: 2008-01-19 09:46:35
    Temat: Prawo pracy rozw. umowy
    Od: "dexth" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pracowlem w zakladzie 34 lata, mialem odpowiedzialnosc materialna. Zlozylem
    30.11.2007 wypowiedzenie i za porozumieniem stron ze skroceniem okresu
    wypowiedzenia do 1 miesiaca, tak, zeby zakonczoc prace 31.12.2007.
    Pracodawca wyrazil zgode i podpisal mi to wypowiedzenie na takich warunkach.
    Od 1 grudnia nabawilem sie urazu kregoslupa i dosraczylem do zakladu dwa
    zwolnienia lekarskie, tak, ze juz w grudniu do pracy nie chodzilem.
    Zglosilem sie w styczniu po swiadectwo pracy i zaczal sie problem. Ze
    wzgledu na nie przeprowadzenie inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej nie chcieli
    mi wydac swiad. pracy. W koncu mi wydali 08.01.2008. Teraz 18.01.2008
    dostalem listownie informacje z dnia 11.01.2008 o zarzadzeniu wlasciciela z
    dnia 08.01.2008 o przeprowadzeniu iwentaryzacji zdawczo-odbiorczej
    [..........] wg stanu na 31.01.2008, termin zakonczenia spisu 08.02.2008 r.
    Moje pytanie dotyczy glownie zdania ktore teraz zacytuje. "W zwiazku z
    powyzszym informujemy Pana o przeprowadzeniu inwentaryzacji i wstawieniu sie
    we wskazanym terminie".
    Nigdy wczesniej nie rozwiazywalem umowy o prace i nie mam wtych sprawach
    zadnego doswiadczenia. Obecnie mieszkam w innej miejscowosci oddalonej 120
    km od tamtego zakladu i nie jest to dla mnie sprawa prosta z dojazdami.
    Musialbym tam wynajac jakis lokal. Obecnie podjalem prace i tez nie chcial
    bym jej rozpoczynac od poproszenia pracodawcy o urlop bezplatny. Nie wiem,
    czy musze ponosic wydatki zwiazane z inwentaryzacja, jak juz tam nie
    pracuje. Nie mam zadnych materialow typu laptop, sam sluzb, czy inne ktorych
    uzywalem poza zakladem. Cale mienie za ktore odpowiadalem ,jest w zakladzie.
    Czy powinienem cos na to pismo odpisac? Nie wiem jak sie zachowac, a nie
    chcialbym ponosic kosztow, na zaklad i prace w zakladzie w ktorym juz nie
    pracuje.

    Moze mi ktos odpisac, co przepisy prawne stanowia w takich sprawach. Kiedy
    powinny byc przeprowadzane inewtaryzacje. Czy w czasie trwania stosunku
    pracy, czy po jego ustaniu.

    pozdr dexth


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1