  • Data: 2008-01-19 21:15:16
    Temat: Re: Prawo pracy rozw. umowy
    Od: "dexth" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "+Stefan+" <s...@T...pl> napisał w wiadomości
    news:fmthat$5h0$1@news.dialog.net.pl...

    > Dobry człowieku.Odpowiadasz materialnie za mienie zakładowe. I pytasz o
    > inwentaryzację? Toż to Ty musisz się rozliczyć z mienia !? I to nie tylko
    > mienia które dostałeś do rączki typu laptop, a z mienia kóre podpisałeś
    > jako
    > "współodpowdzialność materialna".O co więc pytasz? Dla ułatwienia :
    > Wyobraź
    > sobie kierownika magazynu. Odpowiada materialnie za magazyn. Zwalnia się,
    > potem dostarcza zwolnienie lekarskie i wyjeżdza w siną dal zostawiając na
    > pastwę losu magazyn. W magazynie rządzą przypadkowi ludzie, a on w
> [...]
    Nie bylo tak, ze zwalniam sie, dostarczam zwolnienie i wyjezdzam w silna
    dal. Rzeczywiscie tak bylo, ze dostarczylem zwolnienie, ale moglem chodzic.
    Czekalem w zwiazku z moim odejsciem na wiadomosc o inwentaryzacji. Tak, nie
    dopominalem sie o nia i nie wydalem zarzadzenia w tej sprawie, ale ja nie
    jestem do tego uprawniony. Klopot moj polega na tym, ze po odejsciu z pracy,
    a precyzyjnie, po zakonczeniu okresu wypowiedzenia zmienilem miejsce
    zamieszkania i podjalem prace. Nie mam mozliwosci uczestniczyc w tej
    inwentaryzacji, bo odleglosc jest zbyt duza. Mieszkam w innym wojewodztwie.
    Tu jest problem.

    pozdr dexth