  • Data: 2008-01-21 06:51:03
    Temat: Re: Prawo pracy rozw. umowy
    Od: "dexth" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KsZZysiek" <kszysiek@____tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.21fdae8060773f159897e2@news.task.gda.pl...

    > A ty z Nigerii czy co ? :)
    >
    > On juz za nic nie odpowiada. Uchyli od tej odpowiedzialności ... na
    > podstawie Art. 124. § 3.

    Dzieki, za odpowiedzi. Oczywiscie, ze nie chodzi tu o kradziez. W gre moga
    ewentualnie wchodzic zaniedbania tego typu, ze cos z wyposazenia, np.
    drabina lub krzeslo czy jakas szafka, byly gdzies przeniesione na inny dzial
    i nie jest to przesuniete na kartotece.
    Pytam w internecie, nie dlatego, że nakradlem, a teraz szukam kruczka
    prawnego, aby sie z tego wykrecic. Mam nadzieje, ze wszystko sie skonczy
    dobrze, bo powinno byc dobrze. Co roku byly spisy i nic nie brakowalo.
    Wiec, jak jest tak dobrze, to czemu pytam? Mialem w czasie wypowiedzenia
    zwolnienie lekarskie, moglem chodzic. Wiedzialem, ze w tym czasie bedzie
    inwentaryzacja, ale jak uplywaly kolejne dni, nikt w tej sprawie nie
    zadzwonil i nie dostalem zadnego powiadomienia, po prostu sie cieszylem, ze
    mnie to ominie. Teraz wyprowadzilem sie z tej miejscowosci, podjalem prace i
    nie naprawde nie mam mozliwosci w tym uczestniczyc. Nie chce zczynac tej
    nowej pracy od poproszenia o kilka dni urlopu bezplatnego i ponoszenia przez
    kilka dni kosztow z mieszkaniem w miejscowosci gdzie jest moj byly zaklad
    pracy. Codzienne dojazdy nie wchodza w gre. Jednak w razie jakiejs
    zlosliwosci z strony pracodawcy, dobrze miec ten komfort i byc zabezpieczony
    jakims przepisem. Tylko o to mi chodzilo.

    pozdr dexth