  • Data: 2006-03-10 16:55:18
    Temat: Prawo do domeny internetowej
    Od: "Łukasz Szorc" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prawo do domeny internetowej
    Witam mam taki problem
    Jakieś pół roku temu wykupiłem domenę "NAZWAFIRMY.pl"- zaznaczę iż jako osoba
    prywatna nie jako firma
    Nie zarejestrowałem jej nigdzie ani nie wystawiłem tam żadengo serwisu, czy
    też coś w tym stylu.
    Po prostu kupiłem i tyle.
    Na początku stycznia napisałem do nich że moge sprzedac im tę domenę
    napisąłem im stawkę i nic się więcej nie działo.
    (zaznaczam iż ich forma córka ma domenę NAZWAFIRMY.COM.pl)

    Wczoraj dostałem pismo z kancelarji notarialenej iż spółka "NAZWAFIRMY"
    prowadzi swoja działalność podlega ochronie prawnej przewidzianej art 43 / 10
    KPC a znak "NAZWAFIRMY" jest dodatkowo chroniony prawami wynikającymi z
    rejestracji mn. krajowym prawem ochronnym oraz prawem do rejestracji
    miedzynarodowej

    powołuja się jeszcze na to iż naruszam art.153 pkt 1 w zw.z art. 296pkt1 i 2
    Ustawy z dnia 30 czerwca 200 - prawo własności przemysłowej

    dalej mówią iż żądają odemnie oddania domeny

    teraz moje pytania a raczej prośba o radę co robić a raczej co ja Mogę zrobić.
    Czy z punku widzenia prawa moge coś zrobić