  • 41. Data: 2009-12-10 14:53:55
    Temat: Re: Prawo autorskie staje się najbardziej represyjnym i totalitarnym prawem świata
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    ... i dlatego należy bezwzględnie walczyć z piratami spod znaku EMI,
    Sony BMG, Universal oraz Warner, łamiącymi bezczelnie prawa
    autorskie. Jeśli sąd uzna ich winę, zapłacą do 6 miliardów dolarów
    za łamanie praw autorskich tylko z ostatnich 30 lat:
    http://pclab.pl/news40109.html

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 42. Data: 2009-12-10 14:59:26
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 10 Dec 2009 12:57:54 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Gdzie i kiedy? Jakieś źródło? Czyżby w jueseju?

    Teraz już nie pamiętam - czytałem na jakieś stronie o newsach w
    technologiach internetowych czy coś tam... Protestowali i reklamodawcy
    i webmasterzy, którym reklamodawcy nie płacili skoro nie było odsłon
    banerów reklamowych.

    Tu coś jest:
    http://news.cnet.com/Web-ad-blocking-may-not-be-enti
    rely-legal/2100-1030_3-6207936.html

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 43. Data: 2009-12-10 15:17:11
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 9 Gru, 11:00, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

    > Zacznij sprzedawać na allegro chińskie buty z logo Nike i potem powiedz
    > prawnikom Nike, żeby się odczepili, bo przecież nie ponieśli żadnej
    > konkretnej straty ;-)

    A poniesli?

  • 44. Data: 2009-12-10 16:24:44
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 10 Dec 2009 07:17:11 -0800 (PST), KRZYZAK napisał(a):

    > A poniesli?

    Tak - wypłacili prezesom premie mimo że dochody nie osiągnęły
    spodziewanego poziomu. ;-)

    Henry

  • 45. Data: 2009-12-10 16:31:36
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Henry(k) napisał(a):

    > A wybór "nie kupuję w ogóle i nikogo nie okradam"?

    Biernie (pasywnie) okradasz bo mółbyś kupić przecież ;P

    j.

  • 46. Data: 2009-12-10 16:48:06
    Od: "Papa Smurfs" <P...@z...eu>

    Órzytkownik "Henry(k)" napisał:
    > A wybór "nie kupuję w ogóle i nikogo nie okradam"?

    jest podobną ironią do stwierdzenia że nie jem, nie pije, nie ubieram się i
    nikogo nie okradam i nie żyję!:O)

    a na poważnie pirackie koncerny wydawnicze pilnują żeby ludzie sami nie
    zaczeli produkować filmów i muzyki, bo one zginą, a tonący brzytfy się
    chfyta:O)

  • 47. Data: 2009-12-10 21:41:26
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > Reklamy dostajesz gratis. Filmy nie. Chcesz obejrzeć musisz zapłacić.
    > Chcesz żeby inni obejrzeli - muszą zapłacić albo ty zapłacisz za nich.

    Ale zobaczcie jak wysokie kary pieniężne ferują w wyrokach za ściąganie
    muzy - i za co te kary? za to, że z sieci na kompa ściągnięto jaiś plik z
    muzą
    i dało sie og dalej przesyłać? A jak się komuś trafi taki celowo przez
    agencję
    napisany wirus p2p, który będzie masowo ściągał ich utwory i udostępniał
    innym?

    Każdy sąd właściciela kompa obciąży odszkodowaniem i to może być lepszy
    interes dla agenciji niż zwykła sprzedaż płyt, a i przy okazji wirus podeśle
    im
    info, które komutery są zainfekowane aby łatwiej było "nieuczciwych"
    właściceili
    zlokalizować. Wiem, że to czarna wizja, ale coś w obecnych rozwiązaniach
    nie
    gra skoro taki scenariusz może się komuś ziścić.

  • 48. Data: 2009-12-14 09:17:46
    Od: "fir" <p...@p...onet.pl>

    > Witam,
    >

    > http://osnews.pl/nagrala-3-minuty-filmu-moze-posiedz
    iec-3-latka/

    > tak się zastanawiam do czego to prowadzi... Czy nie można jakoś zacząć
    > walczyć z psychicznym prawem autorskim, które nikogo nie chroni tak
    > naprawdę, za to prowadzi do zezwierzęcenia.

    MZ prawo autorskie powinno chronic przed tym by ktoś NIE ZARABIAŁ
    na czyichś utworach, jeśli natomiast nie zarabia to mz ma swoiste
    prawo by kopiować i piracić muzę czy programy tak samo jak ma
    prawo nagrywac radio na tasmę - jest top dosyć naturalne mz,
    zabranianie i karanie tutaj straszliwie koliduje ze wolnosciami
    ludzkimi i sensem - biznes i tak w obliczu koniecznosci znajdzie
    sobie inny sposob zarabiania

    fir

  • 49. Data: 2009-12-14 21:00:55
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "fir" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > zabranianie i karanie tutaj straszliwie koliduje ze wolnosciami
    > ludzkimi i sensem - biznes i tak w obliczu koniecznosci znajdzie

    Tak to mniej więcej wygląda, że ludzie nie chcą zapewniać zysków producentom
    oprogramowania.