  • 1. Data: 2009-12-08 07:32:55
    Temat: pytanie odnośnie tytułu wykonawczego
    Od: Robert <r...@o...pl>

    Witam. Otrzymałem tytuł wykonawczy (na druku TYT-1) lecz natychmiast
    zgłosiłem zarzut błędu co do osoby zobowiązanego. Czy w takim
    przypadku powinienem wpłacić pieniądze na konto, czekać na
    ustosunkowanie się do mojego zarzutu i wystąpić o zwrot? Czy moje
    zgłoszenie błędu automatycznie wstrzymuje egzekucję i czekać z
    wpłatą ? Pozdrawiam Robert

  • 2. Data: 2009-12-08 17:58:53
    Temat: Re: pytanie odnośnie tytułu wykonawczego
    Od: "Robert Pytajnik" <R...@p...onet.pl>

    PEWA - post egz w admin za ustawą:
    Art. 35. § 1. Wniesienie przez zobowiązanego zarzutu w sprawie prowadzenia
    postępowania egzekucyjnego nie wstrzymuje tego postępowania. Organ
    egzekucyjny może jednak w uzasadnionych przypadkach wstrzymać postępowanie
    egzekucyjne lub niektóre czynności egzekucyjne do czasu rozpatrzenia
    zarzutu.
    § 2. Organ nadzoru w uzasadnionych przypadkach może wstrzymać czynności
    egzekucyjne do czasu rozpatrzenia zażalenia.

    czyli ....

    .googlegroups.com...

  • 3. Data: 2009-12-08 18:51:11
    Od: Robert <r...@o...pl>

    On 8 Gru, 18:58, "Robert Pytajnik" <R...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > § 2. Organ nadzoru w uzasadnionych przypadkach może wstrzymać czynności
    > egzekucyjne do czasu rozpatrzenia zażalenia.

    Dziękuję