  • 1. Data: 2009-12-08 11:44:38
    Temat: Prawo autorskie staje się najbardziej represyjnym i totalitarnym prawem świata
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    http://osnews.pl/nagrala-3-minuty-filmu-moze-posiedz
    iec-3-latka/

    tak się zastanawiam do czego to prowadzi... Czy nie można jakoś zacząć
    walczyć z psychicznym prawem autorskim, które nikogo nie chroni tak
    naprawdę, za to prowadzi do zezwierzęcenia.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2009-12-08 11:54:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-12-08, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
> [...]
    > walczyć z psychicznym prawem autorskim, które nikogo nie chroni tak
    > naprawdę, za to prowadzi do zezwierzęcenia.

    Wyrabianie sobie opinii na podstawie faktów medialnych lub pojedyńczych
    wybryków rozmaitych baranów z reguły faktycznie prowadzić może do
    różnych zaburzeń.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2009-12-08 11:56:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Witam,
    >

    > http://osnews.pl/nagrala-3-minuty-filmu-moze-posiedz
    iec-3-latka/

    "Kraina wolności" - ROTFL

    IV Rzesza Korporacyjna

  • 4. Data: 2009-12-08 12:11:39
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 08 Dec 2009 12:44:38 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > tak się zastanawiam do czego to prowadzi... Czy nie można jakoś zacząć
    > walczyć z psychicznym prawem autorskim, które nikogo nie chroni tak
    > naprawdę, za to prowadzi do zezwierzęcenia.

    Na razie zapytaj jak walczyć z dziennikarzami którzy robią z igły widły.
    Chociaż z drugiej strony skoro tak się oburzyłeś na prawo mimo że żaden
    wyrok jeszcze nie zapadł...

    A 3 lata za nagranie filmu i wpuszczenie do sieci... imho to odpowiednia
    kara.

    Poza tym USA to dziki kraj...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 5. Data: 2009-12-08 12:30:08
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Marcin Debowski pisze:
    iec-3-latka/
    > Wyrabianie sobie opinii na podstawie faktów medialnych lub pojedyńczych
    > wybryków rozmaitych baranów z reguły faktycznie prowadzić może do
    > różnych zaburzeń.

    Ale to nie pierwszy taki przypadek. Pamiętasz laskę, co nagrała kawałek
    tranformesów na komórkę, żeby brata zachęcić do pójścia na ten film?

    Albo gościa, który napisał program do wyszukiwania i indeksowania
    udostępnionych zasobów w sieci lokalnej, który beknął kupą kasy za niby
    piractwo, choć on nie spiracił ani kawałka tylko napisał takie lokalne
    google.

    Albo kretynkę z Sony, która ryczała publicznie, że zgrywanie legalnie
    kupionej płyty SONY do odtwarzacza mp3 sony jest złem.

    albo...

    albo...

    albo...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2009-12-08 12:31:59
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Henry(k) pisze:
    > Na razie zapytaj jak walczyć z dziennikarzami którzy robią z igły widły.
    > Chociaż z drugiej strony skoro tak się oburzyłeś na prawo mimo że żaden
    > wyrok jeszcze nie zapadł...

    Ale kara już częściowo została wymierzona.

    > A 3 lata za nagranie filmu i wpuszczenie do sieci... imho to odpowiednia
    > kara.

    Aha... Nie przeczytałeś, a bredzisz. Nikt nie nagrał filmu i nie
    opublikował w sieci w tym przypadku.

    > Poza tym USA to dziki kraj...

    Owszem. Totalitarny. Tylko ten totalitaryzm niestety coraz bardziej
    włazi również do UE. Więc zamiast mlaskać z radości, wartało by jednak
    zastanowić się nad walką.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2009-12-08 16:47:02
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 08 Dec 2009 13:31:59 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Aha... Nie przeczytałeś, a bredzisz. Nikt nie nagrał filmu i nie
    > opublikował w sieci w tym przypadku.

    I nikt nie dostał 3 lat.

    Ale by dostał za nagranie całego filmu i słusznie. Skoro za kradzież
    zwykłego samochodu można dostać 5 lat, to czemu nie za narażanie
    koncernów filmowych na stratę potencjalnego zysku?

    Henry

  • 8. Data: 2009-12-08 16:47:42
    Od: Arek <a...@e...net>

    Henry(k) pisze:
    > Ale by dostał za nagranie całego filmu i słusznie. Skoro za kradzież
    > zwykłego samochodu można dostać 5 lat, to czemu nie za narażanie
    > koncernów filmowych na stratę potencjalnego zysku?

    Idź sobie stąd.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 9. Data: 2009-12-08 17:09:58
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 08 Dec 2009 17:47:42 +0100, Arek napisał(a):

    > Idź sobie stąd.

    ROTFL :-)

  • 10. Data: 2009-12-08 17:46:45
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-12-08 17:47, Użytkownik Henry(k) napisał:

    > Ale by dostał za nagranie całego filmu i słusznie. Skoro za kradzież
    > zwykłego samochodu można dostać 5 lat, to czemu nie za narażanie
    > koncernów filmowych na stratę potencjalnego zysku?

    Tylko idiota nie widzi różnicy między zyskiem faktycznym
    a potencjalnym. Poza przedstawicielami koncernów którzy
    tej różnicy nie widzą służbowo i za niezłą kasę.