eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo autorskie staje się najbardziej represyjnym i totalitarnym prawem świata › Re: Prawo autorskie staje się najbardziej represyjnym i totalitarnym prawem świata
    From: "Zygmunt" <...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo autorskie staje się najbardziej represyjnym i totalitarnym prawem
    świata
    Date: Thu, 10 Dec 2009 22:41:26 +0100

    > Reklamy dostajesz gratis. Filmy nie. Chcesz obejrzeć musisz zapłacić.
    > Chcesz żeby inni obejrzeli - muszą zapłacić albo ty zapłacisz za nich.

    Ale zobaczcie jak wysokie kary pieniężne ferują w wyrokach za ściąganie
    muzy - i za co te kary? za to, że z sieci na kompa ściągnięto jaiś plik z
    muzą
    i dało sie og dalej przesyłać? A jak się komuś trafi taki celowo przez
    agencję
    napisany wirus p2p, który będzie masowo ściągał ich utwory i udostępniał
    innym?

    Każdy sąd właściciela kompa obciąży odszkodowaniem i to może być lepszy
    interes dla agenciji niż zwykła sprzedaż płyt, a i przy okazji wirus podeśle
    im
    info, które komutery są zainfekowane aby łatwiej było "nieuczciwych"
    właściceili
    zlokalizować. Wiem, że to czarna wizja, ale coś w obecnych rozwiązaniach
    nie
    gra skoro taki scenariusz może się komuś ziścić.