  • Data: 2005-03-03 15:55:47
    Temat: Pracodawca nie chce zwolnić...
    Od: "Yelcz" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam umowę o pracę na 5 lat z 2-tygodniowym okresem wypowiedzenia. Pracodawca
    grozi, że jeżeli odejdę zanim nie skończę zamówień, które przyjął do wykonania
    przeze mnie to mnie pozwie do sądu.

    Kolejna sprawa to to, że nie chce przyjąć wypowiedzenia (w pracy wszyscy się
    boją i nikt nie będzie świadczyć przeciwko niemu) - czy można to jakoś prawnie
    rozwiązać (wizyta pracownika PIP, czy coś w tym stylu)?

    Jeszcze inna sprawa, to to że nie podpisujemy żadnych list obecności i mój
    pracodawca grozi mi, że mnie wkręci w "opuszczenie stanowiska pracy" i w związku
    z tym poda do sądu.

    Sprawa wygląda kiepsko, zgodziłem się na tą pracę dlatego, że obiecał po 3
    miesiącach sporą podwyżkę (oczywiście ustnie i bez świadków), pracuję już
    półtora roku za te same psie pieniądze i zanosi się jeszcze na pół albo i więcej :(

    Może mi ktoś pomoże...