  • Data: 2004-09-03 07:01:26
    Temat: Pracodawca - brak wynagrodzenia
    Od: "jupi" <t-net(malpa)go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Pewnie to juz bylo kilka razy ale kazdy przypadek jest inny.

    Pracuje u pracodawcy 2 miesiace. Wynagrodzenie jest prowizyjne. Wczesniej
    uzgodnilem ze zatrudni mnie na umowe zlecenia (student) i nie bede musial
    placic ZUSu.
    Jak przyszlo co do czego to pracodawca powiedzial zebym mu wystawil Fakture
    Dzialalnosc mam ale jest zawieszona, a wynagrodzenie za 2 miesiace wynosi ok
    5 tys brutto... :) wiec jak zaplace Zus i podatki to wyjde jak zablocki na
    mydle.

    Czy jest jakies wyjscie z tej sytuacji? Sad pracy?

    Dodam ze sa dowody na to ze u niego pracowalem.... Na umowach sa moje
    podpisy i pieczatka....

    Dziekuje

    Pozdrawiam
    jupi