  • Data: 2004-09-03 08:30:53
    Temat: Re: Pracodawca - brak wynagrodzenia
    Od: "L." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaproponowalem mu juz kilka innych rozwiazan w tym np mozliwosc
    wystawienia
    > FVAT przez moja matke... a on ze to musi byc moja dzialalnosc....

    rąbnęlo go czy co?
    jeden pies czy dostanie fakture od twojej mamy czy od ciebie.
    co mi sie zdaje ze on sie poprostu miga.

    nie pozostaje nic innego, aby postraszyc go sądem.
    Ale udowodnisz ze masz otrzymać 5000zł?
    musisz zobić kserokopie umów które podpisałes, cokolwiek z czego wynika ta
    prowizja
    przygotować sie i zabezpieczyć, mieć listę kontrahentów z którymi
    prowadziłes rozmowy,
    wiesz, wszystko co mogloby wskazywac ze tam pracowałes, ale i także to ze
    taka własnie kwota się Tobie nalezy.

    ale trafiłes beznadziejnie....
    :(

    L.