  • Data: 2011-09-15 19:45:56
    Temat: Pozwolenie na budowę i sąsiad.
    Od: Mateusz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Uzyskałem pozwolenie na budowę za Starostwa Powiatowego.
    Chciałem dziś dowiedzieć się kiedy nastąpi uprawomocnienie i okazało się,
    że jeden z sąsiadów złożyl pismo o treści:
    "Informuje, że nie otrzymałem zawiadomienia o tym, że sąsiad stara się o
    pozwolenie na budowę i z tego powodu nie mogłem zapoznać się z dokumentami
    dotyczącymi planowanej inwestycji" i dalej paragrafy (nie mam zanotowanych)

    W aktach Starostwa jest podpisana przez jego żonę zwrotka, czyli chyba
    jednak został prawidłowo powiadomiony o moich zamiarach.

    Czy Starosta postępuje słusznie odmawiając mi wydania prawomocnego
    pozwolenia na budowę? Pracownik Starostwa poinformował mnie, że na wszelki
    wypadek postanowił wysłać pismo do mojego sąsiada z prośbą o wyjaśnienie,
    czy jego pismo jest odwołaniem od decyzji o wydaniu pozwolenia na budowę
    czy nie zanim prześle moją sprawę do marszałka.

    Proszę o pomoc. Dzieciaki gniotą się w jedym pokoju a sąsiad nie zgadza się
    na podniesienie dachu o 2m bo będzie miał większy cień na swojej działce,
    oddalonej o 12m od mojego domu.

    Proszę o pomoc.

    Mateusz