  • Data: 2009-10-11 08:01:57
    Temat: Potwierdzenie podpisu notarialnie
    Od: Piotr M <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Jest potrzeba wysłania pocztą umowy-zlecenie, praca zdalna, firma sobie
    życzy potwierdzenia notarialnego podpisu, ciężko ocenić wiarygodność firmy
    i zrodziła się obawa. Zawsze można podrobić podpis itd, ale czy taki
    właśnie dokument będzie można wykorzystać do jakiegoś oszustwa etc.? Czy
    taki dokument jest lepszym narzędziem do ewentualnego wykorzystania go do
    łamania prawa? Bo tak sobie myślę, ktoś okazując takie potwierdzenie może
    wzbudzić dodatkowe zaufanie i wiarygodność, a tym samym moje ewentualne
    kłopoty. Dziękuję za jakieś uwagi.

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?