  • 31. Data: 2010-02-04 03:28:38
    Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/3/2010 6:38 PM, Gotfryd Smolik news wrote:

    > O, jest okazja poruszyć problem prawny - czyli przepisy "ekologiczne",
    > konkretnie hasło "cyna bezołowiowa" :P
    > (nawet mi się napisało "cena bezołowiowa", ale to byłaby przesada ;))

    na śrubki powinni skręcać.

  • 32. Data: 2010-02-04 05:36:12
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-02-04 01:44, Animka pisze:

    > Mnie po upłynięciu gwarancji w ramach rękojmi przyjęto do naprawy
    > miniwieżę Philipsa ( transport kurierski na koszt sklepu). Dlatego
    > napisałam parę słów w tym temacie.

    A co w tym dziwnego?
    Tzn. jest dziwne - jeżeli Tobie to raczej jako niezgodność z umową (a
    nie rękojmia) i na to jest dwa lata. Gwarancja mogła być tygodniowa
    (albo roczna).

    --
    spp

  • 33. Data: 2010-02-04 05:38:37
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-02-03 23:56, Czabu pisze:
    > Motywację rozumiem. Prośby już nie. Dalej będę się upierał, że prośba o
    > informację jakiego producenta jest zepsuty telewizor jest bez sensu,
    > szczególnie na tej grupie i w takim celu.
    > Niechby pwz odesłał niezadowolonego klienta właśnie na jakieś ceneo, czy
    > inne podobne portale wtedy to miałoby sens.

    Opinie na ceneo itp. serwisach są dla mnie średnio wiarygodne i mało
    użyteczne, ponieważ:
    1. nie mam 100% gwarancji/wiedzy, kto na nich dokonuje wpisów; czy nie
    jest to sam właściciel ocenianego sklepu?
    2. wolę zasięgać wiedzy "u źródła" - im więcej opinii na różnych
    forach/grupach dyskusyjnych, tym bardziej pełny i bardziej pewny
    (wiarygodny) obraz;
    3. na ceneo itp. ocenia się _sklep_ - obsługę w trakcie dokonywania
    zakupów oraz ewentualnie sprzęt _tuż po_ jego dokonaniu, a nie np. tuż
    po zakończeniu gwarancji;
    4. zależy mi przede wszystkim na doświadczeniach innych ludzi po
    dłuższym czasie użytkowania sprzętu, a nie tuż po jego kupieniu, kiedy
    np. TV pachnie nowością i jeszcze nie implodował.

    Teraz już wszystko rozumiesz? I dlatego w dalszym ciągu chciałbym
    wiedzieć, z jakim modelem TV twórca niniejszego wątku ma opisywany
    problem. Zastanawiając się np. nad kupnem podobnego telewizora będę mógł
    wziąć pod uwagę nie tylko opis ze strony producenta/sprzedawcy.

    Howgh!
    pwz

  • 34. Data: 2010-02-04 07:20:34
    Temat: Re: PopsutyTV o du
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Kapsel pisze:
    > Nie to, żebym się czepiał, ale sam o tym dywagujesz najpierw w tytułowym
    > poście, żeby teraz się wykręcać ogonem. Skoro nie ma tu nic do rozumienia,
    > to po co w ogóle o tym kredycie wspominasz?

    według mnie jest mała różnica... kredyt biorę na coś co wymaga znacznie
    większej kasy aby wykonać całość inwestycji, bo nie możliwe jest
    zrobienie wszystkiego etapami.
    Nie kupie za to na kredyt żadnego rtv/agd. Nie kupię też
    dziesięcioletniego samochodu spłacając go przez 5 lat (a znam takich ludzi).

    --
    Krzysiek

  • 35. Data: 2010-02-04 07:37:00
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 3 Feb 2010 22:56:26 +0100, marek napisał(a):

    > Nie ma czegos takiego jak darmowy kredyt.
    > Conajwyzej moze on byc wkalkulowany w cene :) ergo gdzie indziej bys kupil o
    > wiele taniej.

    Nie zawsze. Ostatnio polowałem na obiektyw. Kredyt darmowy, a cena
    najniższa w necie. I to w EuroAGD
    --
    marcin

  • 36. Data: 2010-02-04 07:38:16
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 03-02-2010 22:44, Zygmunt pisze:

    > Dzisiaj "uszkadzanie" nie musi polegać na tym aby coś spłonęło lub urwało
    > się,
    > wszędzie są procesory więc wystarczy jek przestaną działać. W niektórych
    > samochodach masz ustawione obowiązkowe przeglądy i tylko w ASO a jak
    > nie to samochód stanie i tyle.

    Możesz podać markę?
    Skoro masz takie informacje to może warto byłoby ostrzec innych?

    > W niektórych laptopach masz celowe skracanie czasu pracy na akumulatorach z
    > każdym kolejnym
    > cyklem ładowania (niezależnie od stanu akumulatorów), kiedy masz juz dość
    > zamiennika nie włożysz bo komp sprawdza autentyczność akumulatora a "obcych"
    > nie lubi.

    W których konkretnie?

    > Kamery wideo to samo - aku tylko orginał. Nawet kabelek usb kiedy zgubisz to
    > kupujesz
    > drogi orginał bo pomerdali coś aby inne nie działały.

    W jakiej konkretnie?

    Powtórzę - czy fakt że sam nadziałeś się na takich producentów nie
    skłania Cię do poinformowania innych, żeby też się tak nie nacięli?

    Jest tam w tobie odrobina ludzkiej życzliwości?

    Które samochody, które komputery, które kamer?

    Jak na razie nie spotkałam takich, ale samochód bede pewnie zminiała
    niedługa, latop ma już 4 lata. Chciałabym się zabezpieczyć.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 37. Data: 2010-02-04 07:44:18
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 3 Feb 2010 20:12:10 +0100, DarkDaro napisał(a):

    >Boli cię, że ktoś ma większe TV od ciebie? No bez jaj...

    Zdaje się, że już nie ma

    bpnmsp
    --
    marcin

  • 38. Data: 2010-02-04 08:22:18
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > problem. Zastanawiając się np. nad kupnem podobnego telewizora będę mógł
    > wziąć pod uwagę nie tylko opis ze strony producenta/sprzedawcy.

    I dalej się upierasz, że stojąc przed wyborem telewizora będziesz brał na
    poważnie pod uwagę opinię/historię _jednego_ rozżalonego użytkownika, który
    pisał na grupę dyskusyjną traktującą luźno o prawie? Jaka jest wartość tej
    informacji? Nie wiesz jaka ilość takiego telewizora została sprzedana, nie
    wiesz, czy ten user używał sprzętu zgodnie z przeznaczeniem, nie wiesz co
    tak naprawdę odpowiedział serwis, itp.
    Przy takim podejściu nie będziesz w stanie kupić _żadnego_ telewizora, bo
    prawdopodobnie każdy model ma jakiegoś niezadowolonego użytkownika.
    Na każdą serię produkcji przypada jakaś ilość awarii, większa lub mniejsza.
    Żeby ocenić jakość należy rozpatrywać stosunek wyprodukowanej/sprzedanej
    ilości do awarii, wtedy można jakieś miarodajne dane brać pod uwagę.
    Co więcej, nawet jak autor wątku poda Ci model i producenta, to z dużym
    prawdopodobieństwem, ten model już jest niedostępny na rynku (pisał że ma
    ponad dwa lata). Następca może mieć zupełnie inną matrycę, która np. już się
    nie psuje po dwóch latach. Wg swojej teorii skreślisz producenta, mimo, że
    być może nowe TV tej firmy są znacznie lepsze.

    Teraz już rozumiesz, dlaczego Twoje pytanie w tym wątku jest bez sensu?

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 39. Data: 2010-02-04 08:27:09
    Od: Daniel Chlodzinski <d...@g...com>

    On 3 Lut, 14:55, "DarkDaro" <d...@g...pl> wrote:
    > Witam
    > Zepsuł mi się TV 50 cali za 5000zł dwa miesiące po gwarancji (2 lata GW ).
    > Serwisant orzekł, że trzeba wymienić panel co przekracza koszt nowego TV.
    > Czy mogę coś w tej sprawie zrobić ? Producent określa żywotność sprzętu na
    > kilka tysięcy godzin, prawdopodobnie sprzęt jest powystawowy o czym nie
    > wiedziałem w chwili zakupu. Panel typu plasma może działać dużo dłużej niż
    > działał a ja wciąż muszę spłacać raty !. Proszę o pomoc

    Dobra to napisz jeszcze jaka plazma tak sie psuje ? Panasonic czy
    samsung ?

    Daniel

  • 40. Data: 2010-02-04 08:29:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2010-02-04, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > W których konkretnie?

    Nie o laptopie co prawda ale taki Panasonic od jakiegoś czerwca
    wypuszcza aparaty i firmware, które nie chodza z niepanasonikowymi
    bateriami. Tzn. to jest już na szczeście nie prawda (najwyraźniej dało
    się obejść zabezpieczenia) ale jakie są tu zakusy to wyraźnie widać.

    --
    Marcin