  • 51. Data: 2010-02-04 21:57:40
    Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pwz p...@o...eu ...

    > A przeczytałeś dokładnie, co napisałem? Vide: pkt. 3. i 4.

    sorry, nie doczytałem.
    Nadal jednak nie wiem, dlaczego uwazasz, ze w pierwszej kolejnosci ocenia
    sie sklep a dopiero "ewentualnie" sprzet.
    I co stoi na przeszkodzie, aby "sprzet" ocenic po dwóch latach?

  • 52. Data: 2010-02-04 21:57:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik DarkDaro d...@g...pl ...

    > Aha i jeszcze wkurzę kilku
    > ludzi ale LG też kupiłem na 18 rat !

    jak to TEŻ?
    Poprzedni spłacasz ponad 2 lata, wiec to raczej troche wiecej rat niz 24.
    I o co chodzi z tym wkurzaniem?

  • 53. Data: 2010-02-05 22:46:53
    Od: r...@p...onet.pl

    > Uważam, że to świadczy o niesamowitym zaawansowaniu technologicznym
    > Samsunga. Żeby tak wyliczyć, że coś tam w TV padnie w 25 miesiącu
    uĹźywania.

    > To jest wyższa szkoła jazdy

    wystarczy coś w rodzaju czipa z zegarem, np jak BIOS z baterią podtrzymującą,
    i odpowiednio zaprogramowana akcja np po 25 miesiacach

  • 54. Data: 2010-02-08 05:58:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-02-05, r...@p...onet.pl <r...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > wystarczy coś w rodzaju czipa z zegarem, np jak BIOS z baterią podtrzymującą,
    > i odpowiednio zaprogramowana akcja np po 25 miesiacach

    Po 25 miesiącach od czego? Wypuszczenie TV z magazynu? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 55. Data: 2010-02-08 08:29:43
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Wojciech Bancer rzecze:

    > Po 25 miesiącach od czego? Wypuszczenie TV z magazynu? :)

    Przestawienia z trybu SKLEP/DEMO w tryb DOM/STANDARD ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP