eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji! › Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.internet
    ia.pl!not-for-mail
    From: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
    Date: Thu, 4 Feb 2010 09:22:18 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <hke09h$sce$1@mx1.internetia.pl>
    References: <hkbv8n$7je$1@inews.gazeta.pl> <hkci9s$8d1$1@news.onet.pl>
    <hkckoj$s01$1@mx1.internetia.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <hkcv4c$1s8$1@mx1.internetia.pl> <hkdmh1$nb5$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77.255.47.70
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1265271921 29070 77.255.47.70 (4 Feb 2010 08:25:21 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Feb 2010 08:25:21 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-Antivirus: avast! (VPS 100203-1, 2010-02-03), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:626243
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:hkdmh1$nb5$1@news.onet.pl...

    > Teraz już wszystko rozumiesz? I dlatego w dalszym ciągu chciałbym
    > wiedzieć, z jakim modelem TV twórca niniejszego wątku ma opisywany
    > problem. Zastanawiając się np. nad kupnem podobnego telewizora będę mógł
    > wziąć pod uwagę nie tylko opis ze strony producenta/sprzedawcy.

    I dalej się upierasz, że stojąc przed wyborem telewizora będziesz brał na
    poważnie pod uwagę opinię/historię _jednego_ rozżalonego użytkownika, który
    pisał na grupę dyskusyjną traktującą luźno o prawie? Jaka jest wartość tej
    informacji? Nie wiesz jaka ilość takiego telewizora została sprzedana, nie
    wiesz, czy ten user używał sprzętu zgodnie z przeznaczeniem, nie wiesz co
    tak naprawdę odpowiedział serwis, itp.
    Przy takim podejściu nie będziesz w stanie kupić _żadnego_ telewizora, bo
    prawdopodobnie każdy model ma jakiegoś niezadowolonego użytkownika.
    Na każdą serię produkcji przypada jakaś ilość awarii, większa lub mniejsza.
    Żeby ocenić jakość należy rozpatrywać stosunek wyprodukowanej/sprzedanej
    ilości do awarii, wtedy można jakieś miarodajne dane brać pod uwagę.
    Co więcej, nawet jak autor wątku poda Ci model i producenta, to z dużym
    prawdopodobieństwem, ten model już jest niedostępny na rynku (pisał że ma
    ponad dwa lata). Następca może mieć zupełnie inną matrycę, która np. już się
    nie psuje po dwóch latach. Wg swojej teorii skreślisz producenta, mimo, że
    być może nowe TV tej firmy są znacznie lepsze.

    Teraz już rozumiesz, dlaczego Twoje pytanie w tym wątku jest bez sensu?

    Pozdrawiam
    Czabu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1