    From: Sebastian <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Polskie prawo rodzinne. O zgrozo!!
    Date: Thu, 15 Dec 2005 20:05:22 +0100

    Potrzebna jest Wasza porada.

    Człowiek który miał sprawę za znęcanie sie nad żonę w latach 70 (nikt
    tak naprawde nie wie kiedy to było i jaki sąd go skazał) po której
    orzeczono rozwód. Od tego czasu nie widział sie ze swoją córką która w
    chwili rozwodu miala 4 lata. Miał swoje mieszkanie i żył zapominając o
    wszystkim poza WODKĄ. Jego córka dowiedziała sie o jego istnieniu kiedy
    otrzymała z MOP-su wezwanie do zapłaty 19 tyś zł. za pobyt tego
    delikwenta w osrodku pomocy spolecznej wraz z obietnica sprawy
    alimentacyjnej tytułem dopłaty do kosztów jedo tam pobytu. Wszystko co
    miał poszlo "przelew". Miesięczny koszt jego pobytu w osrodku to
    bagatela 2 tyś.
    moje pytania w zawiązku z ta sprawą to:
    1. W jaki sposób można po tylu latach dotrzeć do wyroku skazującego go?
    2. Jakie są szanse na odrzucenie roszczeń?
    3. Może ktoś zna adres jakiegoś tańszego ośrodka
    4. Inne rozwiązania mile widziane