  • 381. Data: 2024-09-23 21:53:57
    Temat: Re: Policja pomocna;)
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > I tu może się wsadzić "na minę". Bo jak pomóc, to musi wskazać komu.

    Przyjechałem pomóc, ale okazało się, że tak dużo osób przyjechało pomóc,
    że aż miejsc parkingowych zabrakło, więc zaparkowałem na trawie, bo
    uznałem, że pomoc w takiej sytuacji jest ważniejsza, niż trawnik.
    Pytałem, czy trzeba pomóc, takiego faceta w czapce z daszkiem, który
    niósł worek z piaskiem (który coś tam robił... przyjechałem popatrzeć,
    więc widziałem co tam robili, więc bez problemu powiem co robił zmyślony
    facet w zmyślonej czapce z daszkiem) powiedział, że już ludzi mają
    dosyć. Nie legitymowałem go, bo nie miałem powodu do legitymowania.
    Wracam do samochodu, a tam za szybą wezwanie.

    > Top można zweryfikowawszy.

    Dajesz, weryfikuj.

    > Widzisz. Masz masę czasu. Siedzisz sobie
    > bezpieczny za monitorem. A i tak ładujesz się na wykroczenie. Osoba,
    > która wyprowadzi samochód z zagrożenia nie będzie kombinować, tylko
    > powie to.

    No chyba, że przyjechał tylko popatrzeć i dostał wezwanie.

    > Dziwisz się wezwaniom.

    Nikt się nie dziwi wezwaniom.
    Tyle, że wezwaniom _racjonalnym_ w danym kontekście.

    W kontekście zagrożenia powodzią, powód który wymyśliłeś - psucie
    trawnika - nie jest powodem racjonalnym.
    Mnie dziwi, jak wpadłeś na to, że w tym kontekście ten powód jest
    racjonalny.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 382. Data: 2024-09-23 22:02:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.09.2024 o 21:53, Kviat pisze:

> [...]
    > dosyć. Nie legitymowałem go, bo nie miałem powodu do legitymowania.
    > Wracam do samochodu, a tam za szybą wezwanie.

    Prościej - mówisz że po prostu nie pytałeś nikogo jak się nazywa. Nie
    wiem skąd u roberta myśl, że masz znać komu pomagasz. Kilkanaście razy
    byłem zamieszany w różne akcje związane z pierwszą pomocą i nigdy, nigdy
    nie przyszło mi do głowy pytać kogokowiek o nazwisko. (kulsonom przyszło
    do głowy próbować mnie wylegitymować, ale zostali poinformowani że teraz
    jestem zajęty przy kolesiu z epilepsią, więc niech pomogą a potem podam
    im wszystkie dane - więcej się nie interesowali;)).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 383. Data: 2024-09-23 22:03:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.09.2024 o 21:00, Shrek pisze:

    > Jak śmiesz używać zaklęć Roberta przeciw niemu:P

    Jak się jest idiotą i kogoś śmieszy robienie z siebie durnia, to pewnie
    śmieszne.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 384. Data: 2024-09-23 22:07:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.09.2024 o 21:29, Shrek pisze:

    > Tak - a ja myślałem że jednak jak ma patrol to ma patrol i nikt nie
    > oczekuje że będzie jednocześnie na patrolu i w komisariacie...

    Ty wiele myślisz, ale mało to akurat trafne przeważnie jest.

    > Po co jak na komisariacie jest inny, co może przyjąć wyjaśnienia? Jakoś
    > przy moto to rozmawiałem w zasasdzie za każdym razem z kimś innym.

    Co to ma wspólnego z omawianym tu zdarzeniem?

    > Pisałeś o "notatniku". Jak zamierzasz odhaczyć w notatniku patrolowca,
    > że koleś na jego wezwanie się pojawił - patrolowiec natychmiast po
    > wypisnani wezwania przez dajmy na to 7 dni siedzi na komisariacie i
    > czeka aż ktoś łaskawie przyjdzie albo i nie. A jak nie przyjdzie to co
    > zrobi? Napisze w notatniku że czekał i się niedoczekał? Jak zamierzasz
    > sprawdzić czy się w ogóle pojawił, skoro nie wiadomo w którym notatniku
    > się pojawił?

    Weź sobie poszukaj, bo już to pisałem.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 385. Data: 2024-09-23 22:08:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.09.2024 o 21:32, Shrek pisze:

    > A co to ma za znaczenie? Na tej ulicy, w tym mieście albo na tym
    > kontynecie?

    Też nie wiem, ale to już Twój problem.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 386. Data: 2024-09-23 22:12:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ty wiele myślisz, ale mało to akurat trafne przeważnie jest.

    Macie technologię bilokacji? To może rozwiązac problemy kadrowe policji:P

    > Co to ma wspólnego z omawianym tu zdarzeniem?

    To że jak koleś wypisze wezwanie, to przecież nie siedzi potem przez
    tydzień na komisariacie, bo może ktoś przyjdzie.

    > Weź sobie poszukaj, bo już to pisałem.

    "ja nie powiedziałem, tego co wam powiedziałem, to nie moje słowa, to
    nie o tym była mowa";)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 387. Data: 2024-09-23 22:13:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Też nie wiem

    skoro nie wiesz po co dzwonisz, to po co dzwonisz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 388. Data: 2024-09-23 22:15:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak się jest idiotą i kogoś śmieszy robienie z siebie durnia, to pewnie
    > śmieszne.

    W sumie nie. Wcale nasz nie śmieszy że robisz z siebie durnia. Znaczy
    jest to jakaś niskich lotów rozrywaka, ale to ze jesteś policjantem i
    robisz z siebie durnia tak naprawdę śmieszne nie jest. Taki śmiech przez
    łzy...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 389. Data: 2024-09-23 22:23:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.09.2024 o 22:12, Shrek pisze:

    > To że jak koleś wypisze wezwanie, to przecież nie siedzi potem przez
    > tydzień na komisariacie, bo może ktoś przyjdzie.

    Nie. Nawet pisałem tu do kiedy.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 390. Data: 2024-09-23 22:24:12